MENU

PORÓWNANIE MOTOCYKLI

Supersport

R1 2022
R1 GYTR 2023
R125 2023
R1M 2022
R3 2022
R6 2022
R7 2022

Sport Touring

NIKEN GT 2023
Tracer 7 2023
Tracer 700 GT 2023
Tracer 9 2023
Tracer 9 GT 2023
Tracer 9 GT+ 2023

Adventure

Ténéré 700 2023
Ténéré 700 Rally Edition 2023
Ténéré 700 World Raid 2023

Off-road

PW50 2022
TT-R110E 2022
TT-R125 2023
TT-R50 2022
YZ250F 2022
YZ450F 2022

50 cm³

Neo's 2022 Silnik elektryczny

Skutery sportowe

Tmax Tech Max 2023
XMAX 125 2023
XMAX 125 Tech Max 2023
XMAX 300 2023
XMAX 300 Tech MAX 2023

Hyper Naked

MT-03 2022
MT-07 2023
MT-09 2023
MT-09 SP 2023
MT-10 2023
MT-125 2023
MT10 SP 2022

Sport Heritage

XSR125 2023
XSR125 Legacy 2022
XSR700 2023
XSR700 Legacy 2023
XSR900 2023

Niken

CrossCore RC 2023
Mountain eBike MORO 07 2023
Wabash RT 2023

Urban mobility

D'elight 2023
Nmax 125 2023
Tricity 125 2022
Tricity 300 2022

ATV

GRIZZLY 700 Camo 2022
GRIZZLY 700 EPS 2023
Grizzly 700 EPS SE 2023
Kodiak 450 FWBD DIFF-LOCK 2023
Kodiak 450 FWBD DIFF-LOCK SE ALU 2023
Kodiak 450 FWD 2023
Kodiak 700 FWBD 2022
Kodiak 700 FWBD 2022
Kodiak 700 FWBD SE Alu 2022
YFM700R 2022
YFM700R SE 2022
YFM90R 2022
YFZ450R 2022
YFZ50 2022

Side-by-Side

Viking 2019
Wolverine X2 R-Spec SE ALU 2019
Wolverine X4 2019
Wolverine-R 2019
YXZ1000R SS 2019
YXZ1000R SS LE 2019
YXZ1000R SS SE 2019

«

»

typ silnika
pojemność
średnica i skok tłoka
stopień sprężania
moc maksymalna
maksymalny moment obrotowy
układ smarowania
gaźnik
typ sprzęgła
układ zapłonu
układ rozrusznika
skrzynia biegów
napęd końcowy
rama
układ przedniego zawieszenia
skok przedniego zawieszenia
kąt wyprzedzania sworznia zwrotnicy
tor
układ tylnego zawieszenia
skok tylnego zawieszenia
hamulec przedni
hamulec tylny
opona przednia
opona tylna
długość całkowita
szerokość całkowita
wysokość całkowita
wysokość siodełka
rozstaw kół
minimalny prześwit
masa z obciążeniem
pojemność zbiornika paliwa
pojemność zbiornika oleju
cena
O FIRMIE / KONTAKT AKTUALNOŚCI PRACA W UHMA BIKE
INFOLINIA: 22 519 90 40    © 2017 UHMA BIKE